Cítite, že nastal najvyšší čas niekam vyraziť vaše firemné logo, ideálne aj so sloganom? Posilniť firemnú identitu a značku? Reklamné predmety s potlačou ponúkajú stovky možností. Ako vybrať tie pravé?
Reklamné predměty s potlačou – nad čím sa zamyslieť?
Perá, tričká, kalendáre, záložky, hrnčeky, tašky, odznaky alebo snáď náramky? Ako zvoliť to najlepšie? Hoďte si korunou, alebo zvoľte rozumnejšiu cestu. Vychádzajte z účelu, ktorý majú vaše nové reklamné predmety plniť. Môže ísť o propagáciu jednorazovej akcie, predstavenie produktu, upútanie pozornosti, dlhodobá propagácia, posilnenie značky i darčeky pre záujemcov rozdávané na veľtrhu. Alebo len chcete urobiť radosť svojim stálym zákazníkom?
Vžite sa do svojho zákazníka
Skúste si na chvíľu predstaviť, že ste v koži vašeho zákazníka či klienta. Aký reklamný predmet by mu urobil radosť? Letáčik s popisom histórie vašej firmy to zrejme nebude, súhlasíte? Pretože nikto nechce, aby reklamný predmet skončil v koši, krátke prevtelenie sa určite oplatí.
Ktoré reklamné predmety s potlačou sú najobľúbenejšie?
Tie, ktoré nie sú výhradne nosičom textovej informácie, ale majú dalšie použitie a užitočný prínos. Ten môže byť rôzny a vychádza z vašej cieľovej skupiny zákazníkov. Niekto privíta balónik, druhý dá prednosť záložke do knižky. Čím lepšie svojich zákazníkov poznáte, tím jednoduchšie odhadnete, čo pre nich bude to pravé.
U majiteľov firiem a marketérov sú samozrejme obľúbené také reklamné predmety, ktoré fungujú a robia to, čo majú – posilňujú vzťah so zákazníkmi, zvyšujú renomé značky i výšku firemného konta.
Prečo ale zostávať iba u potlače? Vaše reklamné predmety môžu dokázať omnoho viac.
Čo to tu tak krásne vonia?
Čo keď dáte svojim reklamným predmetom nový rozmer? Dovoľte vašim zákazníkom nielen vidieť, ale i cítiť. Prepojte svoju značku s príjemnou vôňou. Obľúbenosť voňavých reklamných visaček stále rastie. Voňku môžete dostať od svojho automechanika i upratovacej firmy.
Na očiach i v nosoch po niekoľko dlhých týždňov
Aká je výhoda voniek? Spájajú grafiku s vôňou. Čo to znamená? Zatiaľ čo sa pozeráte na vytlačený obrázok a čítate text, váš nos zachytí vôňu, ktorá vyvoláva pozitívne emócie, vytvára príjemné pocity a vrýva sa do pamäti. Účinky vôní na ľudské podvedomie neušli pozornosti marketérov. O význame scent marketingu ste si mohli prečítať v predchádzajúcom článku.
Voňky – kvalitná potlač na voňavom základe
Kvalita je u nás na prvom mieste. Vyrobiť visačku s vôňou totiž nie je žiadna sranda. Nesprávne prevedená farebná tlač sa na navoňanom podkladovom papieri môže rozpíjať alebo môže žltnúť… A rozdávať i dostávať také voňky samozrejme nikto nechce. Náš výrobný postup je vychytaný. Vo Voňkách je základom extra biely podkladový materiál s prímesou bavlny, rôzne tvary, možnosti tlače vašej grafiky a celou radou krásnych vôní.
Chcete si voňky prehliadnuť zblízka? Privoňať? Rozhodnúť sa, či sú voňky práve tými reklamnými predmetmi s potlačou, ktoré hľadáte? Objednajte si sadu vzoriek zdarma.